עבודות חוץ / חיפוי

עבודות חוץ חיפוי הן עבודות שנועדו בכדי ליצור משטחים ישרים ועמידים. למעשה אם נתבונן סביבנו נבחין כי כמעט בכל מקום שאנו דורכים בו התבצעה עבודת חוץ חיפוי שכן גם בביתנו, גם ברחוב, גם במשרד וכו' ישנן מרצפות שמעניקות לנו תחושת ביטחון ונוחות ללכת בבטחה .

מלבד הרצפות עבודות חוץ / חיפוי יכולות להיות גם כשכבה חיצונית לבריכה, קירות תומכים, אמבטיות, כיורים, עמודים ועוד. חשוב לציין כי מלבד היופי וההגנה שבעבודות החיפוי , עבודה זו גם מעניקה הגנה גבוהה מפני הלחות שבאוויר וקרינת השמש.

 

מ.פ. עיצובים הינה חברה מובילה בתחום עבודות חוץ/חיפוי ועבודות בניה שונות כבר למעלה מ-14 שנים. בחברה מועסקים אנשי המקצוע המובחרים ביותר לעבודות בניה שכוללים: מהנדס בניין מומחים לצביעה, מומחים לעבודות גבס, מעצבי פנים מובילים, נגרים, אינסטלאטורים ועוד.  בהזמנתכם בחברה מ.פ. עיצובים הנכם תהיו בטוחים כי תקבלו את השירות האדיב, האיכותי, המקצועי והמהיר ביותר, תוך עמידה בלוח זמנים וקבלת אחריות מלאה על כל עבודות החוץ והחיפוי השונות.

 

בריצוף חוץ משתמשים בחומרים עמידים כגון: שיש, גרניט פורצלן, קרמיקה וכו' , על מנת להבטיח את התוצאה הטובה ביותר.

בעבודות החיפוי השונות צוות העובדים של חברת מ.פ. עיצובים ישתמש בחומרים עמידים ואיכותיים ומכשירים החדשנים ביותר בשוק.

 

מחירים ואחריות של עבודות חוץ / חיפוי

עבודות חוץ ועבודות חיפוי הינם עבודות שונות ומורכבות ומותאמות לכל לקוח באופן אישי בהתאם להזמנתו. על כן,  קשה לנקוב במחיר מדויק של עבודות אלו כי זה מאוד תלוי בסוג המקרה ומשך העבודה שדרושה לכך. במ.פ. עיצובים תמצאו מחירים סבירים בעבודות חוץ/חיפוי וכמו כן, תקבלו את האפשרות לפריסת תשלומים נוחה שתוכל להתאים לכל כיס.

בנוסף, החברה זמינה ללקוחותיה במהלך ביצוע כל עבודות החוץ/החיפוי וגם לאחריהן, ומקנה ללקוחות אפשרות ביטוח של עד 10 שנים על עבודה זו!

 

 

 

מלבד עבודות וץ/חיפוי , מ.פ. עיצובים מספקת שירותים נוספים שבניהם: עבודות צביעה, עבודות  גבס, הנדסת בניין, עיצוב פנים, עבודת אינסטלציה, עבודת נגרות  ועוד, וכל זאת בהתחייבות מלאה למתן שירות אדיב, איכותי ומהיר, תוך עמידה בלוח זמנים וקבלת אחריות מלאה על כל העבודות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *